من دستی گرفتم اگر دیدم خیلی نیاز به برقی هست، همون موقع می گیرم، از الان به نظرم بااین قیمتا خرج اضافه هست
من پسرم سینمو نگرفت،ولی نتونستم با شیر دوش دستی شیرمو کامل بدوشم،
من نگرفتم
اول دستی بخر دیدی خیلی نیازه برقی بخر
برای چی شیر دوش می گیرن؟
اره همین دستی ساده ها بخر
اره نیازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.