۵ پاسخ

از من درست بود گفتن دختره انومالی دختر بود🥰

والا ب من انتی گفته پسر همه جا جار زدم دیگ خدا میدونع😐😂😂😂😂

احتمال زیاد درسته ولی بازم جای خطا ممکنه داشته باشه من ۱۴هفته و یک روز بهم گفتن دختره انومالی هم دختر بود

بزار آنومالی که رفتی اعلام کن

به من۱۵هفته گفتن پسر اما الان دختره😐😂

سوال های مرتبط

مامان ثمین💕 مامان ثمین💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱ ماهگی
مامان سامیار 🩵 مامان سامیار 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم ونفسم ivf مامان پسرم ونفسم ivf هفته بیست‌ویکم بارداری