۳ پاسخ

عزیزم اگه جنسیتش تشخیص داده میشد که توی همون انتی بهت میگفتن دیگه ، من انتی صد در صد بم گفت پسره

هیچ اعتماد نکن من عکس انتی فرستادم گف دختره
اما انومالی رفتم اشتباه بود

ب من قبل ان تی گفتن پسر و درستم بود

سوال های مرتبط

مامان پسملی و دخمل💗 مامان پسملی و دخمل💗 هفته سی‌ودوم بارداری