۷ پاسخ

۴۰ هفته ات اگ پر شده برو زایشگاه واینستا ک دردت بگیره خطرناکه

من چهل هفته دو روز بود خودم میخواستم رضایت بدم ختم‌ بارداری بدن قبول نمیکردن میگفتن یه هفته دیگه باید صبر کنی ولی قبول نکردم صبر کنم بعد عوض کردن ستا بیمارستان که اونام قبول نمیکردن آخر رفتم شهر دیگه گفتم حرکت نداره تا بالاخره قبول کردن هر چند ان‌ اس تی اخریه جالب نبود دیگه سزارین اورژانسی شدم با بدبختی بچه رو که بیرون کشیدن دیدن مدفوع کرده ... اگه همون روز اصرار به زاییدن نمی‌کردم الان معلوم نبود بچه چی شده بود این آخرا خطرناکه حواست باشه الکی منتظر نمون

هرروز باید nst بدی

نه عزیزم شاید ماهت پرنشده موقعش شد خودش میاد

وقتی مدفوع کنه میگن ترشح سبز میشه یا قهوه ای هرکدوم اینا داشتی برو حرکاتش هم اگر خوبه که هیچی

ورزش وپیاده روی شیاف گل مغربی ودوش ابرگرم وپله زیاد

برو سونو بده عزیزم میخای طبیعی بدنیا بیاری؟

سوال های مرتبط