۱۸ پاسخ

بزار بزرگتر بشه بعدا بده

نده بهش
من دادم پس زد بدبخت شدم

ببین انیس منم دقیقا مثل تو بچه اولم شیر خشکی شد شیرم کم بود وقتی هم که شیرم راه افتاد بچم قبول نکرد چون اون زمان از این سر شیشه های قدیمی بود. ایقدر حرفای مفت خانواده شوهر و گوش دادم. برا این یکی شیر داشتم ولی چون بچم کولیک داشت هر روز عرق نعنا میخوردم و متاسفانه شیرم کم شد. از صبح تا شب شیر خودم و میدادم شبا یک شیشه بهش میدادم بعد از پنج ماهگی ظهر قبل از خواب هم اضافه شد و از هشت نه ماهگی صبح هم اضافه شد یعنی شد روزی سه تا وعده. تا سه هفته پیش که خودش شیشه رو پس زد

شیشه شیرشم مارک پینو من خیلی راضی بودم چون شبیه سینه مادر

شک نکن هر مدل شیشه باشه بلاخره ی روزی ول میکنه ....
شیشه راحتره براش . بیشتر سیرش میکنه . خوشمزه تره

الا بشرطی که شیشه شیرش هر نمونه باشه فرق نداره ،فقط شبا نهایت یکی دوتا شیشه در طول شبانه روز تو حالت ن هوشیاری و تاریکی

بچه یبعد ۴ ماه تازه تشخیص میده و انتخابش رو میکنه

بیبی لند دادم اوکی بوده

من چیکو طرح سینه مادر دادم ول نکرد دوتاییشو

من اونت میدم تاحالا که بچها سینمو پس نزدن اصن

اونت بگیر

من اونت میدم ،حتما هم به شماره سرشیشه توجه کن ،
بیشتر بخاطر تفاوت در طعم شیر هست که بچه ها یکی رو پس میزنن
من خودم برای اینکه پس نزنه ،طول روز کامل شیرخشک میدم،شبا که خوابه شیر خودم رو ،تا الانم پس نزده که

من اونت میدادم

من با قطره چکان دادم اولش اما چون هوا میکشه و خوب نمی تونه بخوره دکتر گفت بدنش کم آب شده من شیشه شیر دکتر براون دادم با سرشیشه نیم قطره

من بیبی لند دادم

مگر اینکه خیلی کم بهش بدی

هر شیشه ای باشه یه روزی ول میکنه

من با قطره چکون میدم
اونم مابین شیر خودم

من دکتر براون گرفتم

اونت خوبه من راضیم

به منم بگو🥲

سوال های مرتبط