تجربه زایمان طبیعی:

۷ پاسخ

منم زایمان قبلم اینطور بود با ایپیدورال فقط اینکه من بخیه نخوردم

منم میخوام اپیدورال استفاده کنم کاش همینقدر زایمانم راحت باشه🥲

عزیزم توی کدوم‌گروه هستی ایتا یا روبیکا

به منم گفتن طبیعی ولی وحشت دارم از زایمان طبیعی
سزارین اختیاری هم انجام نمیدن

عزیزم دکترتون کی بود و کدوم بیمارستان زایمان کردی؟

پارت ۲

تصویر

پارت ۱

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی