منم زایمان قبلم اینطور بود با ایپیدورال فقط اینکه من بخیه نخوردم
منم میخوام اپیدورال استفاده کنم کاش همینقدر زایمانم راحت باشه🥲
عزیزم توی کدومگروه هستی ایتا یا روبیکا
به منم گفتن طبیعی ولی وحشت دارم از زایمان طبیعی
سزارین اختیاری هم انجام نمیدن
عزیزم دکترتون کی بود و کدوم بیمارستان زایمان کردی؟
پارت ۲
پارت ۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.