۷ پاسخ

وای دقیقا
بعد شب موقع خواب هزار بار تو ذهنم جوابش هایی که باید میدادم را تکرار میکنم
لعنتی

اتفاقا بی توجهی براش بدترین توهینه.اینکه میدونه لایق این نیس دهنمونو نجس کنیم

من شروع کردم به حذف ادم های سمی

من که اونایی که میشناسم جوابشون میدم کارخودشون ادامه میدن بیشتر میگن

من چند ساله هر کی رو مغزم باشه و حذف میکنم اخلاق بدی پیدا کردم حس میکنم پیر شدم حوصله ندارم تو مغزم اون ادم و حذف میشه برام

عزیزم اتفاقا بی توجهی ی لبخندبیشترطرف میسوزه تااینکه هی درگیرباشی چون این طوری خودت فقط داغون میشی

واي منم از خودم معذرت ميخوام🥲🥲

سوال های مرتبط