۱۰ پاسخ

دومی از چپ

اگه همه شون بهت میاد قهوه ایی سمت چپی آخری خوشم میاد من
رنگی ک ب من نمیاد🥲

از بالا دومی

همشون💋😬

از بالا دومی

اولی از راست

همشون

اون پااااا از همه بهتره 😃😂😍🥹

تقريبا یکی ان ک 🤣

بستگی داره خب بینم چی بهت میاد

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی