۶ پاسخ

این طبیعیه چون ۱۸ سال اول ادم انقدر درگیر درسو مدرسه هست متوجه نمیشه ولی از ۱۸ تا ۳۰ خیلی زود میگذره منم ۳۰ سالم شد باورم نمیشد اصلا

متولد۷۴یا۷۵؟؟منم داره میشه سی سالم امسال براهمین بقول توحس پوچی میکنم حس میکنم عمرم رفت بیخودی این چ حسیه خدایی

کاری نمیتونی بونی عمره دیگه میگذره لذت ببر

منم چند روز دیگه تولدمه هیچ حس خاصی ندارم فعلا همه داریم برای بقا تلاش میکنیم🥲
ادم تا قبل ۳۰سالگی حس میکنه نوجونه

من ۲۷سالمه دقیقااامنم فک میکنم تمام عمرم به فنارفته خداآیندمونوبخیرکنه من که هنوزبه ۳۰سال نرسیدیم تاالان هرسالم همش بحرانه😂😂... تولدت مباارک باشه عزیزمممم

گلم همه مون همینیم گلم بیهوده نبوده مگه قرار بود چه کنیم ؟ یه این چیزا فکر نکن

سوال های مرتبط