۱۱ پاسخ

منم همسرم o_جفتمون
دخترم خیلی خفیف زردی داشت

اره ولی کم میگیره
گروه خونی oبچه هاشون شدید میگیرن

خیلی احتمالش کمه

نه نگران نباش

من Bمثبت هستم شوهرم ABمثبت دوتا بچه هام نگرفتن

من +A

من o منفی بودم و همسرم o مثبت . بچمونم o مثبت شد . زردی گرفت . دستگاه گذاشتمش

منو همسرم همین بودیم ولی گرفت. البته با شیردادن منظم خودش برطرف شد و نیاز به کار دیگه ای نبود

من از دکتر پرسیدم
گفت فقط ب گروه خونی مادر ربط داره اگه منفی باشه احتمال پیشتر زردی بگیره

منو و همسرمم B+ بودیم بچه مون شد O+ زردی هم گرفت زیاد بود ۳ روز بستری شد🥲

نه دختر من نگرفت
منوباباشم B+ ایم

سوال های مرتبط