منم همسرم o_جفتمون
دخترم خیلی خفیف زردی داشت
اره ولی کم میگیره
گروه خونی oبچه هاشون شدید میگیرن
خیلی احتمالش کمه
نه نگران نباش
من Bمثبت هستم شوهرم ABمثبت دوتا بچه هام نگرفتن
من +A
من o منفی بودم و همسرم o مثبت . بچمونم o مثبت شد . زردی گرفت . دستگاه گذاشتمش
منو همسرم همین بودیم ولی گرفت. البته با شیردادن منظم خودش برطرف شد و نیاز به کار دیگه ای نبود
من از دکتر پرسیدم
گفت فقط ب گروه خونی مادر ربط داره اگه منفی باشه احتمال پیشتر زردی بگیره
منو و همسرمم B+ بودیم بچه مون شد O+ زردی هم گرفت زیاد بود ۳ روز بستری شد🥲
نه دختر من نگرفت
منوباباشم B+ ایم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.