حرکتش رو حس میکنی؟؟؟
اگر حس کنی تا یه حد زیادی دلتنگی برطرف میشه
من از ۱۸ هفته دیگه نرفتم
یکم بگذره قشنگ تکون میخوره سونو یا ادم نمیوفته دیگه😁
همچنین که هفته ۲۵ بشی. انقد میزنه. شاش بند بشی. که دیگه دلتنگی یادت بره. هی تو دشوری باشی😆😆🤣🤣
۲۳ هفته برو یکی بده من دادم حال داد ب اسرار خودم
من از اول حاملگی ماهی یه بار سون میرفتم... چه برسه الان که بچه توی رشد قد وزنشه بیشتر باید چکبشه البته دکترمم خودش صلاح میدونه هر چند وقت یه بار سونو بدم تا وضعیت جنین و سلامتش با خبر بشم
میتونی آزاد بری چکش کنی آزاد بری سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.