پف چه سخته تا سونو رشد ☹️خیلیه ک ادم دلش تنگ میشه🫠❤️‍🩹

۷ پاسخ

حرکتش رو حس میکنی؟؟؟
اگر حس کنی تا یه حد زیادی دلتنگی برطرف میشه

من از ۱۸ هفته دیگه نرفتم

یکم بگذره قشنگ تکون میخوره سونو یا ادم نمیوفته دیگه😁

همچنین که هفته ۲۵ بشی. انقد میزنه. شاش بند بشی. که دیگه دلتنگی یادت بره. هی تو دشوری باشی😆😆🤣🤣

۲۳ هفته برو یکی بده من دادم حال داد ب اسرار خودم

من از اول حاملگی ماهی یه بار سون میرفتم... چه برسه الان که بچه توی رشد قد وزنشه بیشتر باید چک‌بشه البته دکترمم خودش صلاح میدونه هر چند وقت یه بار سونو بدم تا وضعیت جنین و سلامتش با خبر بشم

میتونی آزاد بری چکش کنی آزاد بری سونو

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری