سرلاک برا بچه خوبه؟

۴ پاسخ

برا بد غذا شدن

والا من خواهر بچش ۹ماهشه هر روز براش غذا درست میکرد به زور شعر و حواس پرتی دوتا قاشق میخورد الان سرلاک قشنگ میخوره تپلم شده🥲

اره عزیزم من از خارجی ها بیشتر راضی بودم درسته مزه ندارن ولی خب می‌دونی هم ک شکر و اینا نیست داخلش

وقتی چیزی نخوره مجبوری بدی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان نهال خانم مامان نهال خانم ۹ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی