۶ پاسخ

من تا یک سالگی هر ماه می‌خوام ببرمش
وقتی ک ب دنیا اومد بردم
یکا ماهگی بردم
دوماهگی بردم
واسه ماهگی هم بعد عید وقت داد بهم ک تم آتلیه رو میخواد عوض کنه
بار اول پنج تا عکس گرفتم
اما از بار دوم ک میبرمش ماهی دوتا میگیرم یکی تکی یکی سه نفره

من یکبار دو ماهگی بردم که یلدا بود
دو روز پیش هم بردم برا عید
خوب بود

من وقتی متولد شد رفتم و برا تولدش میخام برم

هیچی اصلا نرفتم

من تا حالا نرفتم
متاسفانه جایی که ما زندگی می‌کنیم آتلیه خوبی نیست ، بخوام جای دیگه برم راهش دوره (لااقل یکساعت راهه)
همسرمم که اصلا همکاری نمیکنه و همش سرکاره
خیلی دلم میخواست عید و تولد یکسالگیش ببرمش آتلیه ، واسه عید که نشد ، ایشالا تولدش میبرم

ما امروز رفتیم بدک نبود من از تولد تا الان بار اول بود می‌رفتم

سوال های مرتبط