۵ پاسخ

من جفتم پایین بود و یکسره تو استراحت بودم

رابطه به هیچ عنوان کار سنگین به هیچ عنوان پله و ماشین هم نه

استراحت کن کار سنگین نکن دسشویی فرنگی برو من بستری بودم دکتر گفت فعلا فقط برای دسشویی بلند شو

من ۲۲ هفته بستری شدم لکه بینی هم داشتم ولی خداروشکر الان خوبم

چیزی نیست تحت مراقبت قرار میگیری بعد میایی خونه استراحت بهت میده نگران نباش

سوال های مرتبط