بچه تو چند ماهگی خیلی اذیت میکنه؟

۵ پاسخ

۲ سالگی 😐😐😐😐

بنظرم همه سن هاش ی اذیتی داره ...
نوزادی وحشتناکه...
بعد میرسه واکسن دوماهگی
خدا دوستت داره اگ کولیک و رفلاکس نداشته باشه
بعد واکسن ۴ ماهگی بعد ۶ ماهگی
بعد دندون در آوردن و تب هاش و .. و.. و...

تااخرعمرواست بچس...ولی ازوقتی راه میفته دیگ خطرناک میشه

۲ برا من خیلی شدید کولیک داشت اذیت کرد الانم اذیت میکنه ولی کمه

فک کنم موقه ی دندون دراوردن .😕

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی