۲ سالگی 😐😐😐😐
بنظرم همه سن هاش ی اذیتی داره ...
نوزادی وحشتناکه...
بعد میرسه واکسن دوماهگی
خدا دوستت داره اگ کولیک و رفلاکس نداشته باشه
بعد واکسن ۴ ماهگی بعد ۶ ماهگی
بعد دندون در آوردن و تب هاش و .. و.. و...
تااخرعمرواست بچس...ولی ازوقتی راه میفته دیگ خطرناک میشه
۲ برا من خیلی شدید کولیک داشت اذیت کرد الانم اذیت میکنه ولی کمه
فک کنم موقه ی دندون دراوردن .😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.