آره بهتر میشه من اینقدر جیغ میزد و گریه میکرد حد نداشت یه ماه و نیم که شد اوجش بود دیگه یه سره گریه اما خدا رو شکر دو ماه شد بهتر شد الان مگه گرسنه باشه گریه کنه یا دل درد شدید بشه
اره کمتر میشه ولی خب بچس دیگه نمیشه که گریه نکنه کلا
خواهر من تا سه چهار ماه آروم نشد طوری گربه میکرد شبا منو مامانم و بابام سه نفره بهش رسیدگی کردیم
هم کمتر میشه هم خودت عادت میکنی
بله عزیزم بهتر میشه
عزیزم کولیک داره؟
یکممم بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.