۳ پاسخ

یکی از علائمش همینه عزیزم،حتما برو دکتر خیلی بهتر میشی
من دوماهگی پسرم اینجوری بودم
همش دوس داشتم یکی تو خونه پیشم باشه صبح که از خواب بیدار میشدم قلبم سنگین بود
رفتم دکتر خیلی بهتر شدم
لطفا این لطفو در حق خودت بکن و دکتر برو

برو روانپزشک

من که اینجوریم یهو میرم تو فکر گریه میکنم فوق‌العاده عصبی بد دهن شدم هیچ کسو نمیتونم تحمل کنم انگاری زندگیم به اخر رسیده

سوال های مرتبط

مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۱ ماهگی
مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی