۵ پاسخ

منم گرفتم چون بعد زایمانمم خیلی روزای سختی داشتم اونا بیشترین عذاب رو برام داشت الانم با دوتا بچه کوچیک درگیرم هیچ کمکی ندارم بچه هام افلاکی دارن خیلی اذیتن منم اعصاب ندارم از شوهرم متنفر شدم نمیخوام ببینمش متاسفانه اونم درکی نداره 😭

حتما برو روانپزشک دارو بگیر خیلی کمک میکنه

همچنین💔😔

منم افسردگی دارم شوهر منم خیلی بی منطقه و اصلا درکم نمیکنه

منم فکر میکنم گرفتم 🥲همسرم خیلی کم خونه هست و این تشدیدش کرده

سوال های مرتبط

مامان KAREN joon مامان KAREN joon ۱۷ ماهگی