۵ پاسخ

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

منم خیلی تشنم میشه با اینکه قند ندارم
سعی کردم مایعات بیشتر بخورم یا میوه های ابدار مثل پرتقال

کلا ربطی ب آزمایش قند اینا نداره آخرای بارداری منم اونجوری بودم همش آب میخوردم دم ب دقیقه هم دسشویی بودم😂🤦🏻‍♀️ طبیعیه اواخر بارداری

منم تو هفته شما همین بودم مال تغییرات هورمونی اون هفته هاست

نیازه بدنته

سوال های مرتبط