من از روز اول تو بیمارستان اول شیر خودمو میدادم بعد یکمم شیرخشک درست میکردم میدادم تا کامل سیر بشه
به جفتش عادت کرده بود
ولی چون بعدا بیمارستان بستری شدم شیرم دوماهگیش خشک شد انقد که مجبور شدم شیردوش استفاده کنم🥲شیردوش شیرو خشک میکنه
اگ شیر خودت خوبه شیر خشک ندی بهتره من از بیست روزگی برا دخترم کمکی شروع کردم کم کم سینمو پس زد البته شیر خودمم سیرش نمیکرد اما دیگ سینمو پس زد قهر میکرد سینه نمیگرفت شیشه میدادم میگرفت چون شیشه براشون راحتتره مک زدن شیشه رو انتخاب میکنن ودوس دارن اگ شیر خودت خوبه اصن شیر خشکندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.