عزیزم من ی ماه پیش بچم دستگاع بود کمبود اکسیژن و نا رسای ریه اونم پسرم فقط
من یکیش 1800 یکیش2500 هفته36بدنیااومدندیک هفته دستگاه بودن
وزن کم یکی از دلایل دستگاه رفتن، وزن زیر ۱۸۰۰ ۱۷۰۰ و کمتر بخاطر وزن دستگاه میرن
علت اصلی دستگاه رفتن نوزاده تنفسشونه، که اونم ی وقتایی بخاطر زود دنیا اومدنشونه، یه وقتایی زیاد موندن تو کانال زایمان یه وقتم خوردن مکنیوم
در کل هم خیلی ارتباطی با هفته ای که دنیا میان نداره. من بچه ۴۰ هفته با وزن ۴ کیلو دیدم که تنفسش میزون نبوده رفته دستگاه
نوه خاله شوهرم ۵۸۰۰ وزنش بازم ۲،۳شب دستگاه رفت. بخاطراینکه تنفسش ضعیف بود
مشکل تنفسی ایناس ،ربطی به وزن نداره
یکی بود ۴۰ هفته هم زایمان کرده بود اکسیژن زده بودن به بچه
یکی هفته ۳۴ یود فکر کنم بچه هاش ۱،۶۰۰ اورده بود خونه
دستگاه رفتن بچه اصلا به وزن و هفته اش نیس بعضی از بچه ها ۴۰هفته هم که شدن دستگاه رفتن بعضیا من همین جا دیدم ۳۴هفته شده دستگاه نرفته ربطی نداره
یکی برا وزنه یکی مشکل تنفس یکی ریه اش تشکیل نشده
فقد وزن نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.