۱۲ پاسخ

اسپری گاز شیشه ای رافونه

متنفرم از استیل کاملا ناراضیم ...شیشه ای داستم راحت تمیز میشد ...با کف مابع ظرفشویی ودستمال نخی تمیز

من با یه اسکاچ نرم و اسپری سیف قرمز تمیز میکنم
اخرکار هم شیشه پاک کن میزنم دستمال میکشم

من قبلا داشتم شیشه پاک کن میزدم

اگر شد ب منم بگو راهکارشو

کامل که چربی ها تمیز شد با دستمال نانو مرطوب اول میکشم بعد با دستمال نانو خشک روش میکشم تمییییز تمیز میشه لکی هم بجا نمی‌مونه خیلی هم راحته

کف و دستمال حوله ای
ی وقتاییم شیشه پاککن میزنم

با مایع لباسشویی بزن رو اسکاج ظرفشویی بکش
بعد با یه دستمال ک لک نمیکنه پاک کن

هیچیو لعنتی پاک نمیکنه خیلی بده اه اه اه

اتفاقا خیلی راحته همین الان داشتم تمیز میکردم من اول با اسکاچ نرم با مایع میکشم بعد خشک میکنم بعد شیشه پاکن میزنم و با دستمال شیشه میکشم برق میزنه

مال منم با سماورم جفتن جوریکه هر بار برای چای ریختن باید سینی رو بزارم رو گاز و همش لک گرفته مال چای و تمیزم نمیشه

منم دارم ولک میفته

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی