من علائم خاصی ندارم فقط دیشب تو خواب یکم کشاله رونم درد گرفت وگرنه کلا علائم ندارم اشکال نداره؟
همه میگن کلی علائم دارن🥲
من که از اولش به پهلو خوابیدم که عادت کنم وقتی نتونستم بخوابم روی شکم اذیت نشم😁به نظرم از الان عادت کن
از ۲۰ هفته به بعد
سوالم منم هست😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.