از چندهفته نباید دیگه دمر خوابید؟

۴ پاسخ

من علائم خاصی ندارم فقط دیشب تو خواب یکم کشاله رونم درد گرفت وگرنه کلا علائم ندارم اشکال نداره؟
همه میگن کلی علائم دارن🥲

من که از اولش به پهلو خوابیدم که عادت کنم وقتی نتونستم بخوابم روی شکم اذیت نشم😁به نظرم از الان عادت کن

از ۲۰ هفته به بعد

سوالم منم هست😂

سوال های مرتبط

مامان 😍پناه‌وتودلی😍 مامان 😍پناه‌وتودلی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان الینا و ماهور⭐ مامان الینا و ماهور⭐ ۴ ماهگی
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته یازدهم بارداری
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته هشتم بارداری