میتونی استفاده کنی
چون دارو نیست، مکمل غذاییه.
ولی مثلا روزی یه پیمانه استفاده کن یا یه روز در میون که روی قندت هم تاثیر خاصی نداشته باشه.
نه زوده هنوز مصرف سرخودش باعث چاقی خودت و بالا رفتن قندت میشه بزار وقتی سونوی رشد رو رفتی اگه وزن بچه پایین بود دکتر خودش بهت میده شاید اصلا ورنش اوکی بود و نیازی نداشته باشی
بله خوبه ولی نع الان ۳۲ هفته شروع کن
دکترت نوشت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.