۶ پاسخ

پسرم خیلی سرماخورده رفتم داروخونه واسه سرفه هاش آیورامی داد واسه آبریزش بینی کوریزان

من میدادم تاثیری ندیدم

ایورامی برای سرفه خیلی خوبه عالیه
برای ابریزش پلارژین خوبه

پلارژین برای سرماخوردگی خوبه

آیورامی برا سرفه خوبه اونم با تجویز دکتر و مشورت باهاش

فک کنم برای سرفه بیشتر مناسبه

سوال های مرتبط