تو هفته من به شکم دراز بکشم یکم بده؟

۲ پاسخ

به پشت اشکال نداره تا هفته ۲۲. من از همون هفته ۱۳ شروع کردم فقط به پهلوها خوابیدم یعنی نابود شدم پهلوهام دچار گرفتگی شدید و درد شدن . بعدا دکترم گفت تا هفته ۲۲ اشکال نداشت به پشت بخوابی. تو اشتباه منو نکنی

یه وقتایی میتونی پتو رول کنی قطور بشه بعد باهاش یه دایره درست کنی اندازه شکمت اونو بزار بعد شکمتو بزار توش طوری ک ب زمین نرسه و میتونی حداکثر تا نیم ساعت فقط به شکم باشی بیشتر نه..

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری