۸ پاسخ

من سی سی کرم میزنم
کرم روزانس اصلا هم نمیماسه و پوستو اذیت نمیکنه ‌‌. اس پی اف هم داره

استنلی دارم عالی کانسیلر و پنککش هم عالی

مک میزنم

من ضدآفتاب رنگی لافارر میزنم مخملیه قشنگه

من بی بی کرم فارماسی

پنکک شیگلم رو با بیوتی بلندر خیس بزنی خیلی کاور طبیعی و قشنگی به پوست میده و خیلی هم خوب میمونه روی پوست به شرطی قشنگ ابرسان مرطوب کننده بزنی

نوت

مای بافت مخملی و خوبی داره با بی بی کرم

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی