من سی سی کرم میزنم
کرم روزانس اصلا هم نمیماسه و پوستو اذیت نمیکنه . اس پی اف هم داره
استنلی دارم عالی کانسیلر و پنککش هم عالی
مک میزنم
من ضدآفتاب رنگی لافارر میزنم مخملیه قشنگه
من بی بی کرم فارماسی
پنکک شیگلم رو با بیوتی بلندر خیس بزنی خیلی کاور طبیعی و قشنگی به پوست میده و خیلی هم خوب میمونه روی پوست به شرطی قشنگ ابرسان مرطوب کننده بزنی
نوت
مای بافت مخملی و خوبی داره با بی بی کرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.