همه چی هر چی که گیرم بیاد جز تخم مرغ
من که فقط صبحونه تخم مرغ وخرمامیتونم بخورم،ناهارم یاسوپ یاآش ،شباهم گوجه وخیاردیگه هیچی نمیتونم بخورم،،البته میوه اینارو میخورم
از گوشت مرغ گرفته تا جون ادمیزاد 🤧🤣
صبونع تخم مزغ میخوزم معمولا یا پنیر
ناهار برنج با هرچی که درست کنم
شامم نونی میخورم .میان وعده هم میوه بیشتر دلم میخاد مخصوصاااا خیار اونو همیشه هوس میکنم خیار نباشهافسرده میشم جدیدا خیلی دوس دارم.از مرغ که عاشقش بودم هم بدم اومذه میل به گوشت پیدا کردم .همین
هرچی بستگی ب مود اون روزم داره😂
ی روز خورشت دوس دارم ی روز فست فود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.