۶ پاسخ

وای من فقط نون ماست میتونستم بخورم و گریه میکردم😭

غذای هیئتی(اندازه زیاد) بگو برات درت کنن بذارن تو ظرفای فریزری اماده داشته باش که زود بخوری حالت بد نشه من تنها بودم خودم با اون حال برای خپدم میپختم بعدم افطاری درست میکردم 😞😭

😂😂😂😂😂انگار تایپیک خودم یکماه و اندی پیش برام اومد بالا🤦🏻‍♀️! عزیزم فعلا همینجوریه باید تحمل کنب و چیزای مقوی بخوری چیزای خوب دم دستت باشه که تند تند بخوری

دقیییقا منم همینطوورم😑😑 دلم نمیخاد هیچی درست کنم. وقتایی ک میرم خونه مامانم خیلی حال میده بهم. من سعی میکنم چیزهای متفاوت درست کنم ک کمتر درستشون کرده بودم. امروز کشکو بادمجون درست ‌کردم.

منم از خود هفته شیش همین‌طورم با این تفاوت که کلا هیچی نمیتونم بخورم از بس بدم میاد یک کیلو هم وزن کم کردم
موندم عید دیدنی که میرم خونه بقیه چیکار کنم قیافه آجیل یا بوی غذا حس کنم اوق میزنم
هیچکس از فامیل هام نمی‌دونن ک باردارم

اره خیلی بده هسته متاسفانه تا چند وقت
بگو یکی چندروزی کمکت کنه یا غذااز بیرون بگیر چون بو بیشتر اذیتت میکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری