۴ پاسخ

من نچیدم

چقدر قشنگ 😍 میشه یه عکس کامل از قالی هات بگیری

منم امسال اصلا حال و حوصله عید ندارم

به به ،به شادی و دلخوش انشالله سال پربرکتی براتون باشه ❤️❤️❤️اولین سالیه که چهار نفره شدیم اما هر کدوممون یه گوشه دنیا افتادیم😮‍💨عید امسالمون خیلی دلگیره

سوال های مرتبط