من یه سوال دیگه پرسیدم همتون گیر دادین به موز 😑
دکتر ب من گفت فعلا نده موز زوده تا ۲ماه دیگه
ن عزیزم من دیروز از دکتر پرسیدم گفت از پایان ۷ماهگی طوری نیس ..روی کارت واکسن رو نگاه کن زده که دیگه ۱۱ماهگی میتونه بخوره ..۲سال ک خیلی دبره
بجه من در هر شرایط با هر تنوع غذا دهنشو قفل میکنه بزور میدم
موز اصلا نباید ب بچه زیر دوسال بدی گلم
اگه تازه شروع کردی زیاد نده دلدرد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.