۶ پاسخ

من یه سوال دیگه پرسیدم همتون گیر دادین به موز 😑

دکتر ب من گفت فعلا نده موز زوده تا ۲ماه دیگه

ن عزیزم من دیروز از دکتر پرسیدم گفت از پایان ۷ماهگی طوری نیس ..روی کارت واکسن رو نگاه کن زده که دیگه ۱۱ماهگی میتونه بخوره ..۲سال ک خیلی دبره

بجه من در هر شرایط با هر تنوع غذا دهنشو قفل میکنه بزور میدم

موز اصلا نباید ب بچه زیر دوسال بدی گلم

اگه تازه شروع کردی زیاد نده دلدرد میشه

سوال های مرتبط