میگن میوه خوبه بجا خوراکی میوه بخورید ک من از میوه بدم‌میاد فقط خوراکی

۲ پاسخ

سلام ببخشید مزاحم شدم 🙏 یه طرح داریم به مناسب عید غدیر اطلاع رسانی میکنیم

من برای کمک به بانوان سرزمینم دوره خیاطی رو فقط فقط ۳۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله  خدمتم
@fandogh1404
شماره بله
09381442343
کانالم در بله
@mamanefandogh
فقط فقط تا اخر خرداد این تخفیف اعتبار دارد‌

میوه خشک بخور عزیزم خیلبم مقویه

سوال های مرتبط