۵ پاسخ

گفتم رواین اتیش فقط خودت اب بریز خدایا

خیلی چیزا

منم همیشه کلی آرزو میکردم امسال فقط خواستم این جنگ تموم شه خدا خودش مراقب کوچولوم باشه

هیچ. نیتی نکردم داشتم بچمو میشستم

هیچی نگفتم، خونه هام بهم ریخته آب هامون قطع نتونستم حموم برم چند روزه آب ندارم با همون لباس های کهنه نشستم، حتی شیرینی میوه هم نگرفتیم ، ارایشگاه نرفتم حتی یه اصلاح کنم، کلا وضعم خرابه انرژی هم ندارم موقع سال تحویل شوهرم به زور اومد بوس کرد و تبریک گفت من حتی بچه هامم بوس نکردم و تبریک نگفتم🙃

سوال های مرتبط