من ۱.۰۵۰گرفتم ۲۰۵۰۰
من گرفتم ۱گرم وخوردهایی بعد سونو انتی گرفتم گرمی ۹تومن بود یه ۱۵تومنی فکر کنم شد
ن ولی میخوام ی ۳یا ۲ گرم بگیرم انشاالله
من ک هنوز نگرفتم
قیمتش ۹۰۰سوت ۱۷تومن و ۵۰۰و۴۰۰سوت هم قیمتش ۱۳تومن اینا میشن
من گرفتم ۱ گرمه دو ماه پیش خریدم ۲۶ تومن وایساد برام زیر گرمم دارن
بله زیر یکگرمدارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.