سلام مامانیا طبیعی توی واژنم تیر میکشه
؟؟؟؟

۵ پاسخ

منم خیلی درد داشتم
دیدم برای عفونته وقتی آموکسی کلاو خوردم خوب شدم
دلیل داره قطعا
یا بچه پایین یا دهانه رحم بازه یا عفونته

منم دارم😭

منکه از بس درد میکنه نمیتونم پاشم بشینم یا تو خواب جابه جا بشم نفسم بند میاد

بله منم اینجورم

منم این درد و دارم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری