۷ پاسخ

برا منم یه وقتایی یباره چنان تیر میکشه ولی حالتمو عوض میکنم بهتر میشه

سلام گلم خوبی عیدتون مبارک عزیزم😘

من واژن درد داشتم،امشب دیگه خیلی افتضاخه انگار با چکش اهنی زدن وسط اونجام😖😖😫میخوام پهلو به پهلو شم یا بلند شم برم سرویس گریم درمیاد😔

من صبح نزدیک یک ساعت درد شدید داشتم

اره منم چند روز اینجوری بودم ول کرد

آره من ک میشم اینجوری مخصوصا پهلو ب پهلو میشم

اره واژن منم ایجوری میشم ب پهلو میخابم اروم میشم

سوال های مرتبط