آب دور جنین زیاد باشه چی میشا
میگه کمتر اب بخور
اما نمیتونم عطش دارم

۱۰ پاسخ

چه بالاش چه پایینش خطرناکه از من پایینه 💔💔دوبار بستری شدم ۳۷ هم ختم بارداریمو دادن

احيانا دیابت بارداری نداری؟ اونا که قندشون بالاست خیلی اب میخورن شکمت خیلی بزرگ شده؟

رعایت کن، کاهو بخور، شربت آبلیمو بخور، آب نه زیاد نه کم دوتاش خطرنتاکه

مایعات نباید بخوری اب هم به اندازه رفع تشنگی من اینجوری بودم برا بچه قبلیم بندناف هم دوبار دورگردنش بود

بالای مرز باشه و پایین مرز درهردوصورت بچه امکان خفگی داره

چند بود واسه من هجده بود گفت شیرنی نخور

شیرینی قند حذف کن

یه کم لیمو تازه بچکون تو اب بخور ببین عطشت کمتر نمیشه

کی میگه کمتر اب بخور؟ دکترت؟

چایی بخور پس

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری