خوب جواب دادم یا نه
شیر خشک
#مای بیبی
#قطره اهن

تصویر
۱۱ پاسخ

ب نظر من باید خود طرف شخصیت داشته باشه هر چقدر آدم بگه فایده نداره یکیم من دارم خواهر

شوهرت خیلی پروِ اصلا کوتاه هم نیومده ولش کن محلش نزار چندروز تحویلش نگیر

بهت گفت پیام نده باید میریدی بهش

همه گهواره دعوا هست چراااا😅🥱🤦‍♀️

اره تو خوب جواب دادی ولی وقتی اون نفهمیده و هیچوقت هم نمیفهمه چ فایده ای داره!!

دقیقا شوهر تو مثل شوعر منه حتی طرز پیام دادنش 🙂😏

عزیزم کاش با عشقم و عزیزم پیامتو شروع میکردی بعد اینطوری نمیخندید بهت . من همیشه با ای راهی ک گفتم بهت جواب میگیرم

وای خدا صبرت بده

چیشده

اره...

چیشده عزیزم

سوال های مرتبط