بدوش ببین حجمش چقدره
هر دو ساعت 1 رب شیر باید بخوره
اگر در سول روز زیاد جیش و پی پی نکنه واگر چند دیقع بعد از شیر دادن باز گریه کنه و شیر بخواد
و از همه مهم تر وزن گیری نوزاد هست
اگر وزن گیریش کم باشه یعنی شیرتون کمه
منم همین حس شما رو دارم
پسرمنم همش شبا گریه میکرد بردم دکتر گفت شیرت کمه سیر نمیشه شیرخشک کمکی شبا گفت بده
اگه سیر نشه همش دستشو میخوره و گریه میکنه .جیش و پی پی شو خوب نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.