۶ پاسخ

نسبت ب وزن تولدش ورن الانش بد نیس تا ۶ماهگی دوبرابر وزن تولد باشه اوکیه فک میکنم

یعنی الان وزنش خوبه

اضافه کردن وزنشون بر اساس وزن اولیه هست فکر کنم تا 3/4 ماه باید دو برابر بشن

36هفته دنیا اومد 1950بود

جدی؟بدنیا اومده چند بود؟

واقعا آخی
بدنیا آمدنی چند کیلو بود چند هفته بد نیا امد

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ ماهگی
مامان ویهان و دلسان مامان ویهان و دلسان روزهای ابتدایی تولد
مامان سید محمدرضا مامان سید محمدرضا ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وچهارم بارداری