نسبت ب وزن تولدش ورن الانش بد نیس تا ۶ماهگی دوبرابر وزن تولد باشه اوکیه فک میکنم
یعنی الان وزنش خوبه
اضافه کردن وزنشون بر اساس وزن اولیه هست فکر کنم تا 3/4 ماه باید دو برابر بشن
36هفته دنیا اومد 1950بود
جدی؟بدنیا اومده چند بود؟
واقعا آخی
بدنیا آمدنی چند کیلو بود چند هفته بد نیا امد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.