نه بنظرم خودتو کوچیک کردی
یه جمله رو چقدر تکرار کردی.هی میگی «بگو نمیخوام باهات صحبت کنم»
من بودم نیازی نمیدیدم واسه صحبت کردن به کسی التماس کنم
خودتو کوچیک کردی جاری هم مگه آدم میشه
چقد حوصله داری ماشالله
من سکوت میکنم و دور میشم
شاید یکم دلت خنک شده باشه ولی رفتار بچه گانه ای کردی اصلا نباید به روت میوردی ، ادمی که نخواد حرف بزنه هرکارم کنی حرف نمیزنه ، اصلا برات مهم نباشه خانواده ی شوهرت راجبت چی میگن
سعی کن خودتو جلو جاری کوچیک نکنی هیچی از بی محلی و خودتو دست بالا گرفتم بهتر جواب نمیده فقط تو رفتارت نشون بده ک برات مهم نیست و اینکه تو رفتارا نشون بده اصلا تو در حد من نیستی ک باهات هم کلام بشم
خیلی خودتو نزدیک میبینی؟؟؟انگار با خواهرت حرف زدی،توقع زیادی داری
لزومی نداشت بگی اصلا
توام بهش اهمیت نده
اشتباه کردی پیام دادی تو افتادی دنبالش اون نمیخاد کوچیکنکن خودتو
جاری منم پشتم رفته بود دروغ گفته بود بعدش یه روز که خانواده شوهرم جاری شوهرش بودن حرفو کشیدم وسط یعنی موند وسط چی بگه انداخت گردن خواهر شوهرم اونم گفت چرا دروغ میگی خودت گفتی خلاصه گندش دراومد از خونمم انداختمشون بیرون بعد ۳سال هنوزم باهاش سرسنگینم توام اصلا به روت نیار
اشتباه کردی فقط خودتو کوچیک کردی الان میگه چه قدر ببین مهمم که دنبالشی باهاش حرف بزنی
جاری که فامیل نمیشه
حق داری ناراحت بشی ولی بی محلش کن اصلا باهاتم حرف زد نگاش نکن تا بترکه
منم اولا یکی باهام حرف نمیزد هی پیگیری میکردم ببینم چی شده چیکار کردم چرا حرف نمیزنه الان استقبال هم میکنم.
مثلا دوستم چند وقته بی دلیل نه زنگی میزنه نه چیزی چند روز پیش اس داده بود جواب دادم دیگه جواب نداد حتی نه زنگ زدم نه چیزی برا تبریک عید هم یه اس ام اس زدم نه زنگی نه چیزی.
جاریت هم حرفی زد بگو کلاغ که قهر کنه هزارتا گردو به نفع باغبونه🤣🤣🤣🤣
حتما جوابت هم نداد
تو مارو چی فرض کردی😂😂فقط اونای ک میان سیاست بهت نشون میدن
انقد لنگ حرف زدن باهاشی
باید از خداتم باشه از فرصت استفاده کن ازش فاصله بگیر
جاری هم کسیه ک آدم بخاطر صحبت نکردن ناراحت بشه😅
بنظرم نباید میفرستادی اخه مگه جاری هم آدمه که باهاش حرف میزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.