۱۵ پاسخ

سالی ک نکوست از بهارش پیداست خیر انشالله🤣

من ازروز دومش

منم روز اول 🤧

پریودی نعمته🥲❤️

منم روز سوممه

منم بعد سه ماه پریود نشدن دقیقا روز عید پریود شدم😍انقدر خوش خوشحالم ک نگووو

منم فردا باید بشم 😏

خب قرص ال دی میخوردی بعد عید پریود میشدی

منم پریودم

منم ظهر شدم

اره منم الان پریودم خخخ

وایی دقیقا منم

خداروشکر کن هر بار که پریود میشی 😂😂
اگه یه روز عقب بیافتی به التماس میافتی

تندرستی خواهر...عالمی منتظرن پریود شن حامله نباشن جونم🤩🤩🥰

من ۲۷م پریودشدم سه روزدیگه هم دارم

سوال های مرتبط