۶ پاسخ

من و‌خواهرم یه بار رفتیم پیتزایی توبه کردیم دیگه فلفل ها رو ریخت تو چشمش جیغ داد همه دورما جمع شده بودن

وای اگه من برم اصلا وقتی بهش فکر میکنم چهارستون بدنم به لرزه درمیاد😂😂😂😂😭😭😭

ماشالله ماشالله همیشه به شادی کنار هم باشین 🥰🥰🥰


میتونم بپرسم کجا رفتین؟

آره غذاتون مرغ با پنیر داره داخلش من عاشق پنیر پیتزام

عزیزم غذاتون چیه؟

ای جونم خدا حفظش کنه عزیزم

سوال های مرتبط