۵ پاسخ

میشه جواب بدید

عزیزم یک سوال دارم هستی بپرسم

تا بزرگ تر نشده ختنه کن چون بعدش نمیزاره خطرناکه دست پا میزنه

یه هفته مونده بود ۷ ماهش تموم شه ختنه کردم
اذیت نشد اصلا فقط یه روز نزاشتم بچرخه ب شکم سختش بود
تاپیک هام هست ببین بیهوشی بردم

درد که همون شب اوله که پانسمانش بیوفته اما برای من ۳ روز اول فقط سخت بود

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی