بچه هاا واسه معدم چ قرصی بخورم
عجیب جووووش میزنه 😭😭

۱۲ پاسخ

فاموتیدین بخور اگه معده ت خالیه پنتوپرازول هم خیییلی اثر داره

فاموتیدین

پنتوپرازول ناشتا

به من لانزوپرازول داده

پنتوپرازول ۴۰ به من ناشتا گفته
اما گفت اگه ناشتا هم نبودی اشکال نداره بخور

قرص پنتوپرازول دکتر داد ولی زیاد جواب گو نیست

قرص نخور بنظرم نعنا بخور خوبه

شربت لاکسی ژل هم واسه یبوست هم واسه اسید معده عالیه یبار قاشق بخور بعدش یه لیوان اب

صبح ها یه مدت امپرازول ۲۰ ناشتا بخور اب رو اتیشه الان فامتودین ۲۰ خوبه بخوری

خدا صبر بده
داستان معده من از هفته های پایین شروع شد و هنوز ادامه داره
با اینکه رعایت مبکنم
ویار ترشی لواشک دارم ولی اصلاااا نمیخورم
حتی ی دونه پرتغال نخوردم تو بارداری با اینکه دلم میخاست

دکتر ب من پنتوپرازول داد فایده نداشت
فاموتیدین تجویز کرد، تا ساعاتی بعد خوردن قرص آرومه

برای من امپرازول داد یا ناشتا قبل. صبحانه بخور یا قبل شام معده باید خالی یا تقریبا خالی باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته چهلم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد