خوردن ماهی تن کنسروی توی بارداری مضره؟

۱۰ پاسخ

نبايد خورد ولي اگه يك بار بوده اشكال نداره

عزیزم تن ماهی بجز نگه دارنده جیوه داره که برای این میگن خوب نیست تو بارداری
برای جنین ضرر داره

خیلی بده ولی اگر هوسی خیلی کم بخور

من دکترم کفت غذاهای کنسروی یا محصولاتی که مواد نکهدارنده دارن کمتر استفاده کن

من چند بار خوردم بنظرمن سختش نگیر هرچی میخای بخوری بخور‌ولی به اندازه

بله خوب نیس

سلام دوستان گلم گروه چت مامانازدیم چت آزاده😍هرکسی تمایلی داره دورهمی آیدی روبیکامیدم پیام بده ببرمش یاایدی روبیکاش بده
@S_K_kok

میگن نخوری بهتره

اره ولی میتونی در حد هوس بخوری نگران نباش

فکنم اره چون جیوه داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان مینی مامان مینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری