نبايد خورد ولي اگه يك بار بوده اشكال نداره
عزیزم تن ماهی بجز نگه دارنده جیوه داره که برای این میگن خوب نیست تو بارداری
برای جنین ضرر داره
خیلی بده ولی اگر هوسی خیلی کم بخور
من دکترم کفت غذاهای کنسروی یا محصولاتی که مواد نکهدارنده دارن کمتر استفاده کن
من چند بار خوردم بنظرمن سختش نگیر هرچی میخای بخوری بخورولی به اندازه
بله خوب نیس
سلام دوستان گلم گروه چت مامانازدیم چت آزاده😍هرکسی تمایلی داره دورهمی آیدی روبیکامیدم پیام بده ببرمش یاایدی روبیکاش بده
@S_K_kok
میگن نخوری بهتره
اره ولی میتونی در حد هوس بخوری نگران نباش
فکنم اره چون جیوه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.