۶ پاسخ

از ۲۸هفته به بعد

من ۳۴ هفته زدم بخاطر انقباض و درد و ورم

من اواخر ۲۹ هفته زدن چون خطر زایمان زودرس داشتم و یچه داشت ۷ ماهه دنیا میومد...

من خطر زایمان زودرس دارم برام ننوشتن ن لازم نیس عمه بزنن فقد زایمان زودرس

نه، فقط کسایی ک احتمال زایمان زودرس دارن

اونایی ک خطر زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی