از ۲۸هفته به بعد
من ۳۴ هفته زدم بخاطر انقباض و درد و ورم
من اواخر ۲۹ هفته زدن چون خطر زایمان زودرس داشتم و یچه داشت ۷ ماهه دنیا میومد...
من خطر زایمان زودرس دارم برام ننوشتن ن لازم نیس عمه بزنن فقد زایمان زودرس
نه، فقط کسایی ک احتمال زایمان زودرس دارن
اونایی ک خطر زایمان زودرس دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.