منم ویار گوجه میکنم اما مسخورم خیلی اذیت معدم میکنه نابود میشم تاصب
نعنا کلا باعث سقط میشه نخوری تا ۴یا۵ماهگی ضرر داره
ببخشیدمنم هفته ام باشماست
شماهم دردزیرشکم دارید؟؟مث پریودی؟؟
نبات سفیدباچاییت بخور ن زعفرونی سردی کردی یکم خرمابتونی بخوری عالیه ول میکنه
عرق نعنا و نبات
گوجه نخور اسیدیه
چایی نبات بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.