خیلی دوس دارم زایمان کنم دیگه🥺

۹ پاسخ

چرا پس من دوست ندارم

منم همینطور ولی از درد خبری نیست

خسته شدی؟
من نه، این هفته‌های آخر رو می‌خوام با تمام وجود زندگی کنم با نی‌نی توی شکمم..

بچه بخواد میاد اصلا مادر هیچکاری نمیتونه بکنه

من هنوز شکمم نیومده پایین مال شما اومده ؟؟ همعروسم امروز گفت خیلی وقت داری شکمت خیلی بالاست تا حالا پیاده روی نرفتم امروز دیگه خیلی فعالیت کردم

چند هفته ای؟

سنگینم
دیگ نمیکشم.

همچنین خواهررر😭😭

منم همینطور
ولی کو

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی