همشون بده🫠🫠🫠
شیرینییییی من دیروز خوردم دیشب انقدر جیغ زد فهمیدم از اونه چون بقیه غذام مثل همیشه بود
شیرینی نخودی کره داره
شکلات کاکائو هم معمولا روش نوشته کره یا خامه
پرتقالم برا رفلاکس بده
شیرینی نخودچی و شکلات
چون تو شیرینی مارگارین میزنن ک حیوانیه
شکلاتم شیرخشک توشه
پرتغال نفاخه شکلات هم یکم بی تابمیکنه ولی نهبرا همه مادرها
بچه ها بیقرار میشن
قنداب درست کن با عرق نعنا بده بخوره ه
من همه رو میخورم راستشو بخای
طبق تجربه من همش بده
کلا چیزای اسیدی برای رفلاکس سمه
من میخوردم بچه م خیلی ترش میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.